Ondernemers in MKB en zzp-ers zoeken
meer klanten, meer omzet.

Nieuwe klanten komen meestal niet vanzelf binnenlopen. Daar moet je wel wat voor doen. Je kan verschillende instrumenten of media inzetten om klanten te bereiken. Hieronder een paar suggesties.

Assortiment

Sluit het assortiment nog voldoende aan bij de vraag van de klant? Producten die vandaag goed verkopen kunnen morgen “uit” zijn en moeten worden uitverkocht.

Presentatie

De manier waarop producten worden gepresenteerd zijn bepalend voor de verkoop. De klant moet verleid worden. Presentatie is bijna een wetenschap geworden.

Website

Een nieuwe website zorgt voor meer klanten en meer omzet. Doordat de website responsive is en goed geoptimaliseerd, zal deze beter ranken bij Google.

Folders

Folders zijn succesvol en betaalbaar. Steeds meer ondernemers kiezen voor dit voordelige medium om meer klanten te bereiken.

Flyers

Met flyers kan je supersnel een aanbieding of een evenement onder de aandacht brengen. Huis-aan-huis bezorgen of stuur een team de straat op.

Logo

Een logo en huisstijl bepalen het gezicht, de visuele identiteit van de onderneming. Laat een opvallend logo ontwerpen om meer (nieuwe) klanten aan je organisatie of bedrijf te binden.

Propositie

Als een bezoekers uw website (of winkel bezoekt), is dan meteen duidelijk welke product of dienst wordt aangeboden? Uw marketing propositie is doorslaggevend.

Sociaal

Om uw organisatie of bedrijf meer bekendheid te geven, zijn de social media niet meer weg te denken. Schakel FaceBook, LinkedIn en Twitter in om informatie te delen.

Klanten

U wilt meer klanten, meer omzet. Na een scan van de huidige status maken we een Plan met een budget. Regelmatig evalueren wij de doelstellingen en sturen zonodig bij.

Sparren

Als je elke dag door dezelfde deur naar binnen gaat, is de kans groot dat er een stukje bedrijfsblindheid insluipt. Een frisse blik kan eenvoudige verbeterpunten opleveren.

SWOT

Een SWOT analyse brengt de sterke en de zwakke punten van de organisatie in beeld. De balans tussen offline- en online communicatie is soms cruciaal.

Webshop

Een website of een webshop? Of allebei? Ondernemers met een fysieke winkel profiteren door een fysiek afhaalpunt. Daar kunnen klanten passen, proeven, ruilen.